پیشگویی هایی درباره ی سال جاری (2010) !!!


اکثر پیشگویان دنیا سال جاری را پر حادثه و پر تنش می دانند و اوضاع ایران را در سال 2010 بر خلاف سایر کشور ها در کمال آرامش می دانند .

گزیده ای از پیشگویی ها :

در سال 2010 ایران برنامه های صلح آمیز هسته ای را با موفقیت انجام می دهد .

سوء قصد نافرجام به سید حسن نصرالله

سالی سخت برای اوباما

جنگ داخلی عراق شعله ورتر خواهد شد

در این سال زلزله های قوی ، باران های سیل آسا و طوفان های غیر عادی بسیاری از نقاط دنیا فرا میگیرد.

عربستان شاهد خوادثی خونین خواهد بود .

در  همین سال شمارش معکوس برای نابودی اسراییل شروع می شود .

آمریکا در سال آتی میلادی شاهد سقوط هواپیماها ، غرق کشتی ها و حوادثی طبیعی بی سابقه خواهد بود .

نکته : ما به پیشگویی و رمالی اعتقاد چندانی نداریم ولی این امور از قرن ها قبل وجود داشته و طبق برخی علائم ، آینده را پیش بینی کرده اند و بعضا درست هم از آب در آمده است . مانند پیشگویی های نوستر آداموس و . . .در اینجا نیز سخنان دو تن از معروفترین پیشگویان دنیا که قبل از این پیشگویی های درستی کرده اند را آورده ایم که در صحت انجام آنها تنها می گوییم که الله اعلم .


------------------------------------------------------------------------------------------


منجم تونسی که مرگ خانم دیانا و مایکل جکسون را پیش بینی کرده بود، مرگ غیر عادی باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا را در سال 2010 پیش بینی کرد.

ایلاف، حسن الشارنی نایب رئیس اتحادیه جهانی ستاره شناسان شماری از وقایع مهم سال 2010 میلادی را پیش بینی کرد.

به نقل از روزنامه وطن چاپ آمریکا، حسن الشارنی، همچنین در پیش بینی های خود درباره ایران با اشاره به اینکه هیچ حمله نظامی در سال 2010 ضد ایران انجام نمی شود، گفت: این کشور در پیشرفت برنامه های صلح آمیز هسته ای خود موفق می شود.

 

ستاره شناس معروف تونسی در ادامه پیشگویی های خود درباره تحولات سال جدید میلادی از سوء قصد نافرجام به دبیر کل حزب الله لبنان و سالی سخت برای رئیس جمهور آمریکا در سال جاری میلادی خبر داد.

 

به گفته وی، جهان عرب در این سال شاهد حوادث خونینی خواهد بود که سو قصد نافرجام به سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان یکی از آنها خواهد بود.

شارنی با بیان این مطلب افزود: داده های نجومی حاکی از آن است که لبنان در سال 2010 شاهد برخی اقدامات تروریستی از جمله ترور یک شخصیت سیاسی برجسته خواهد بود، اما با این حال چنین حوادثی ثبات این کشور را تحت تاثیر قرار نخواهد داد.

وی در ادامه پیشگویی های خود اظهار داشت : در سال 2010 یکی از اعضای جنبش فتح که در کشتار اردوگاه جنین دست داشته است ترور خواهد شد.

شارنی درباره عراق نیز گفت : با وجود اینکه راه حل های جدیدی برای حل بحران عراق ارائه خواهد شد، یک شخصیت برجسته سیاسی این کشور ترور خواهد شد و این امر آتش جنگ داخلی در عراق را شعله ور خواهد کرد.

این ستاره شناس معروف درباره آمریکا نیز گفت که زندگی باراک اوباما در سال 2010 در خطر خواهد بود و وی روزها و هفته های سیاهی را در پیش رو خواهد داشت.

منجم تونسی درباره وقایع سال 2010 در کشورهای عربی پیش بینی کرد: حسنی مبارک، رئیس جمهور مصر به مشکلات جسمی زیادی دچار شود و یکی از شخصیت های سیاسی بزرگ شمال آفریقا نیز فوت کند.

الشارنی پیش بینی کرد، جونی هالیدای خواننده و بازیگر مشهور فرانسوی در سال 2010 بمیردو در جام جهانی فوتبال که در آفریقا برگزاری می شود، یک تیم اروپایی پیروز شود.

منجم تونسی همچنین درباره حوادث طبیعی سال 2010 پیش بینی کرد: زلزله های قوی ، باران های سیل آسیا و طوفان های غیر عادی در مناطق مختلف جهان اتفاق بیافتد.

در خصوص ایتالیا وی پیش بینی کرد، در سال 2010 با پایان عمر سیاسی برلسکونی، حزب چپگرای این کشور به قدرت برسد و انتخابات پارلمانی بی سابقه ای در این کشور برگزار شود.

گفتنی است شارنی پیش از این مرگ "یاسر عرفات" رئیس سابق تشکیلات خودگردان فلسطین، "پرنسس دایانا" همسر سابق ولیعهد انگلستان و "مایکل جکسون" خواننده آمریکایی را پیش بینی کرده بود.



-------------------------------------------------------------------------------------

/* /*]]-->*/

/* /*]]-->*/

/* /*]]-->*/

/* /*]]-->*/

یک ستاره‌شناس مصری در پیش‌بینی جدید خود اعلام کرد که عربستان سعودی در سال جدید میلادی شاهد ظهور "خوارج " و حوادث خونین خواهد بود و رژیم صهیونیستی نیز تا 10 سال آتی فروخواهد پاشید و برنامه هسته‌ای ایران موفق خواهد شد.  
"
دکتر سید محمد علی " منجم معروف مصری در جدیدترین پیش‌بینی خود برای سال 2010 اعلام کرده است که عربستان سعودی شاهد حوادثی خونین خواهد بود.
بنا بر اعلام این ستاره‌شناس موسم آینده حج شاهد حوادثی خونین و تاسف‌باری است که دولت آل سعود بر کسانی که آنان را "فتنه‌انگیزان" می‌خواند غلبه می‌کند.
این منجم مصری پیش‌بینی کرده است که گروه‌های کوچکی که آنان را خوارج می‌خوانند در عربستان ظهور خواهد کرد.
خبرگزاری آلمان در ادامه افزود که این منجم مصری پیش‌بینی کرده است که میانجیگری ترکیه میان طرفین درگیر در خاورمیانه شکست خواهد خورد و سال 2010، سال نزدیک شدن سوریه و لبنان به یکدیگر است.
این گزارش می‌افزاید که سال آتی سال آغاز شمارش معکوس زوال رژیم صهیونیستی است که عمر 70 ساله آن به پایان می‌رسد و بنابراین تا 10 سال دیگر فروخواهد پاشید.
در ادامه این پیش‌بینی آمده است که اسرائیل در سال‌های آتی شاهد حوادث و مصیبت‌هایی است و علاوه بر این شاهد ترور یکی از سیاستمداران بزرگ خود است و همچنین پیگرد قضایی سران اسرائیل که در تهاجم به غزه شرکت داشتند، ادامه خواهد یافت.
این منجم با پیش‌بینی اینکه همه مذاکرات صلح شکست خواهد خورد به عراق اشاره و پیش‌بینی کرد که وضع ناامن عراق بر همین منوال ادامه خواهد یافت.
در این گزارش به برنامه هسته‌ای ایران نیز اشاره شده و اعلام شده است که برنامه هسته‌ای ایران در سال 2010 موفق خواهد بود.
آمریکا نیز در این پیش بینی گنجانده شده و در خصوص آن آمده است که آمریکا در سال آتی میلادی شاهد سقوط هواپیماها، غرق کشتی‌ها و حوادثی طبیعی بی‌سابقه‌ای خواهد بود و علاوه بر آن جنگ در افغانستان و پاکستان علیه نظامیان خارجی حاضر در آنها ادامه خواهد یافت.
در این گزارش آمده است که پاکستان حالت ناآرام خود را حفظ خواهد کرد و رئیس جمهوری آن هدف ترور خواهد گرفت.

.

-------------------------------------------------------------------------------------

تفسیر ریاضی سوره مبارکه اسراء وکهف سال نابودی رژیم اسرائیل را مشخص مینماید!

-------------------------------------------------------------------------------------

چه کسی می تواند باشد ؟ ( به این سوال سعی می کنم جواب ندهم !!)

 

بحار الانوار تالیف علامه محمد باقر مجلسى

 «در گوشه‌اى از تالیف 15 جلدى و 110 فصلى علامه محمد باقر مجلسى حدیثى از امام على‌ابن ابى‌طالب (ع) آمده است مبنى بر آنکه پیش از ظهور مهدى موعود، مردى بلند قامت و سیه چرده در غرب به قدرت مى‌رسد و بزرگترین لشکر زمین را رهبرى مى‌کند».  !!!!!

 

منبع وبلاگ:tarikh-ayande

 


دسته ها : تاریخ و آینده
شنبه هفدهم 11 1388
X